31 oktober 2011

♥ Slofjes ♥


Voor heel veel kindjes warme voetjes.. Op het moment naai ik veel slofjes maar ook veel booties, met het gure weer van vorige week geen overbodige luxe volgens mij.
Steeds vergeet ik er een foto van te maken maar vorige week heb ik er dan toch aan gedacht. Dat was meer omdat de blauwe uilen booties een nieuw modelletje is en ik die op de foto moest zetten voor mij site. Toen dacht ik he laat ik ze eens bij elkaar leggen voor een groepsfoto :-)
Zoals je ziet paars is volgens mij de nieuwe modekleur voor deze winter voor de slofjes.

5 opmerkingen:

  1. Paars is niet alleen de modekleur voor slofjes... Ik vind het in kleding ook heel mooi, in allerlei tintjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke slofjes zeg, echt grappig! En fijn te horen dat het met poes een stuk beter gaat, zo zielig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige slofjes! De uiltjes zijn erg mooi! Gave kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh die uiltjes zijn lief... eens zien of Jitse geen winterslofjes nodig heeft hihi... maatje 29 of zo?

    BeantwoordenVerwijderen