3 november 2011

♥ Give Away ♥

En dan..... de uitslag.
Mijn kleine dametjes hebben heel veel lol gehad om uit alle propje,s die ze zelf gemaakt hadden van de lootjes, de winnaar te trekken.

En de winnaars zijn......................
INEKE en BORGERO
gefeliciteerd!! Jullie mogen 3 meter band (of etiketten, mag ook gecombineerd worden) naar keuze uitzoeken in onze webshop HIPPEBANDJES. Dat moet niet zo moeilijk zijn, denken we!?

We willen iedereen natuurlijk hartelijk bedanken voor het meedoen en het plaatsen van de link op jullie blogs!!

En vergeet niet dat de actie nog steeds geldt: GRATIS 1 meter Princess band (naar keuze in zwart of fuchsia) bij je bestelling vanaf 12.50, zie webshop.

Groetjes Astrid & Marjon
HIPPEBANDJES

4 opmerkingen:

  1. proficiat aan de winnaars en bedankt voor de fijne give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte dames en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk! Dat had ik echt niet verwacht. Als een soort cadeautje, nu ik met mijn zere (net geopereerde) pols zit. Ik zal vandeweek eens wat leuke bandjes uitzoeken.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen