13 november 2011

♥ Danai ♥

Een lekker warme trui voor Rosalie van een lap fleece die al heel lang ligt en steeds niet goed weet wat ik me zal maken. Ik heb voor haar 122/128 gemaakt en die zit goed. De Damai van Susanne zat heel erg ruim ondanks dat ik hem een maat kleiner had en dat had ik nu eigenlijk ook verwacht, maar dat valt dus best mee. Ik geloof dat Rosalie toch groter is dan ik denk want ook de Antonia viel niet zo groot als ik dacht.

Rosalie heeft voor zichzelf een nieuwe sjaal gepunnikt. Die wil ze ook graag even showen. Ze heeft een eigen punnikapparaatje waarbij het bovenstukje draait en er een draadgeleider aan het geheel zit. Daar mee kan ze al behoorlijk snel punniken en het gepunnikte is iets breder dan het normaal is. Erg leuk om te zien hoe ze er mee bezig is.

1 opmerking: