7 november 2011

♥ Miss Kitz setje ♥

Miss Kitz nog steeds 1 van mij lievelingspatronen om te borduren , maar nu is hij net iets anders dan hij normaal geborduurd wordt.
Ik vond alle kroontjes even teveel van het goede.
Dit setje is voor Rosalie en de Antonia zelfs al in maar 134/140.
Ik had verwacht dat het dan heel ruim zou zitten maar dat valt eerlijk gezegd een beetje tegen.
Het zit wel mooi ruim maar echt groot is het niet.
Het rokje is Zilli van Farbenmix maar dan heel erg aangepast.
Geen rimpels/plooien aan de zijkant en net iets korter.
Gemaakt van een restje jeans waarvan ik net niet helemaal genoeg had om het hele rokje ermee te maken. Maar zo valt dat niet op. En zo is er weer z ón restje van zolder.
De foto's maken was vandaag erg lastig met dit donkere druilerige weer.
De kleuren komen lang niet zo mooi uit dan ik ze hier live zie....

5 opmerkingen:

  1. Ik zie mijn dochtertje al in deze mooie set.En dit zijn beslist haar kleuren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eine wunderschöne Kombi, vor allem das Grau mit dem Lila in Kombi sieht suuuupeeeer aus!
    GLG aus Wien,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniale Kombi. Gefällt mir.

    LG Frau NahTig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi. vooral het shirtje. en slim opgelost met het rokje

    BeantwoordenVerwijderen