13 oktober 2011

♥ Met bloed, zweet en tranen. ♥

Ik heb gister deze leuke Knudies gekocht als borduurpatroontjes en gisteravond er al 1 gemaakt en zou er snel vanochtend nog 1tje maken.
Maar ik lette met de stof voor de neus neerleggen niet goed op.
Pats naald gebroken omdat hij in mijn vinger sloeg.
Net naast de nagel gewoon bijna door de hele vinger heen, maar gelukkig zat het afgeknapte gewoon onder in de stof en niet nog in mijn vinger.
Dat was dus wel even de tranen in de ogen, het deed wel even zeer en door het bloed ook het zweet op de rug....
Maar het zijn erg leuke beestjes geworden.
Er zitten voor kerst ook vleugeltjes bij maar daar vond ik het nog te vroeg voor.

8 opmerkingen:

  1. Sodeju, dat heb ik als kind ook eens gehad (mocht ik op moeders naaimachien), nu je het zo schrijft voel ik het wel even weer :-(
    Maarre.... je Knudies zijn echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Au, ik voel het hier bijna zelf. Ik moet er ook niet aan denken, een naald door de vinger.
    Maar deze harige Knudies zijn erg leuk geworden. Daar komen er vast meer van (en dan wel opletten, hè!).
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat heb ik ook een keer gehad. Inderdaad erg schrikken en pijn! De knudies zijn erg lief.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaaaaaaaauw gewoon dit al lezen doet mijn ogen wateren! Heb zo ooit iemand op spoed weten binnenkomen met een gewone naainaald in haar duim ... ze wou door jeans raken en floep ... moet zeggen dat mijn buik toen toch ook effe kriebelde lol
    De knudies mogen er wel wezen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik word een beetje naar van je verhaal. Ik moet er niet aan denken. Hopelijk geneest het snel.

    Ze zijn wel onwijs leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Auw herkenbaar das hier ook al eens gebeurd en zo niet fijn.

    Burduurtjes zijn wel supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jakkes!! Maar ik vind ze wel superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Au, mij gelukkig nog nooit gebeurd, maar mijn tenen knijpen bij elkaar als ik het lees.
    De knudies zijn erg grappig geworden!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen