7 oktober 2011

♥ Wikkeljurkjes ♥

2 vrolijke wikkeljurkjes gemaakt voor 2 zusjes.
Erg leuk om te doen maar ik vind het best lastig om kleding te naaien voor iemand anders.
Ik ben toch altijd bang dat het net niet mooi genoeg is.
En het lastigste van alles vind ik dan er een prijskaartje aan te hangen. Door de stof en de lintjes wordt het toch al snel prijzig.
Ik heb met trouwens op het stoffenspektakel toch wel verbaasd over de prijzen van de Stenzo stof. In mijn beleving waren een paar jaar geleden die ribcords nog onder de 10 euro. Maar nu zijn ze al gewoon 11 of 12 euro.En voor maat 128 ben je toch al wel een hele lap nodig.
Het is dan dus niet meer naaien voor het goedkoop, maar gewoon voor uniek en bijzonder!

Patroon : Katrin van MaMu design

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me niet dat je je druk hoeft te maken over de vraag of het wel mooi genoeg is. Dit is prachtig!
    Ik ben het wel met je eens, de prijzen van stoffen zijn soms niet meer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai mooi zeg! krijg ik weer schuldgevoel dat ik wat meer jurkjes voor dochterlief moet beginnen maken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zijn erg mooi geworden. Maar moeilijk inderdaad om er een prijskaartje aan te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt super mooi! Het verbaast mij ook al dat de prijzen van de stenzo's weer zo omhoog zijn gegaan! Gelukkig had ik nog een aardig voorraadje van vorig jaar liggen ;)
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen