14 juli 2011

♥ Wiegdeken ♥

Vorige week heb ik een griepje gehad en na een paar dagen in bed voelde ik me daar niet ziek genoeg meer voor. Maar om nou al echt iets te doen daar was ik dan net weer niet fit genoeg voor.
Dus ik heb lekker op de bank gezeten te haken.
En het resultaat...de granny deken voor ons nieuwe Nichtje dat begin september geboren wordt is klaar.
Hij is ongeveer 80 bij 70cm iets groter dan ik had gedacht dat hij zou moeten worden maar ach als je eenmaal bezig bent geven die extra blokjes ook niet meer.
Hij lijkt wat scheef op de foto maar in het echt is hij heel netjes recht hoor ;-)





6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke knalkleurtjes!! Zalig warm voor de kleine. Je hebt het wel snel gedaan zeg!

    Ik kan ook moeilijk niksen... daar wordt ik alleen maar onrustig en chagrijnig van... dan is een beetje haken een stuk vrolijker!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een leuke vrolijke deken!Gezellig klusje voor op de bank.En hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Traumhaft schön geworden!
    LG,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fijne kleuren! Weer helemaal opgeknapt nu?

    BeantwoordenVerwijderen