14 juli 2011

♥ Gelukhangertjes ♥

Normaal koop ik eigenlijk nooit de Hobby en handig maar dit keer stonden er meerdere leuke dingen in die ik wel heel graag wilde maken.
Meestal staat er dan 1 patroontje in en dan vind ik het vaak zonde om zo'n heel blad daarvoor te kopen. Vaak blijft het dan toch maar liggen.
Ik heb nu de gelukspoppetjes gemaakt.
1 voor Rosalie met een sleutelhangerring eraan zodat hij als sleutelhanger aan haar nieuwe fiets kan en 1 voor Susanne zonder ring.
Zodat zij ook iets leuks heeft, op haar fietsje zit namelijk nog geen slot.
Wat nog even lastig was was om de juiste kleur voor de gezichtjes te vinden.
Maar ik had gewoon te ver van huis gezocht, hier bij de hobbywinkel hadden ze het wel.
Terwijl ik tijdens het winkelen in Heerenveen niet kon slagen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een snoezige sleutelhangers. Daar zullen de dames heel erg blij mee zijn.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn leuk. Inderdaad erg leuk als sleutelhanger.

    BeantwoordenVerwijderen