2 juli 2011

♥ Post ♥

Daar was dan gister mijn envelop!
Heel erg leuk. Susanne was ziek en lag op de bank maar toen de kadootjes uit de envelop/doos kwamen was ze er als de kippen bij.
Voor Rosalie en Susanne zat er ook een leuk pakje bij omdat ik mijn maatje toevallig van de week wat kleertjes had gestuurd.


Er wordt even heel serieus gekeken wat er allemaal in de kadootjes zat


En dit zat er allemaal in.
En super mooi haaknaalden insteekhoesje. Misschien dat ze nu eensb ij elkaar blijven en niet altijd overal in projecttasjes zitten ;-)
En een heel gaaf haakboek. Die had ik zelf al eens bekeken in de boekwinkel maar weer terug gezet zoals ik dat vaak heb met boeken. Dan denk ik oooh die is leuk maar meestal denk ik leuk voor mijn verjaardag.
En tegen die tijd ben ik het vaak vergeten.
En dan ook nog een handdoek voor om je haar met mooie bloemen.
Die gaat Rosalie denk ik ook gebruiken. Zij heeft er zo'n hekel aan dat wanneer ze gedoucht heeft haar shirt nat wordt van haar haren...dit lijkt mij de perfecte oplossing
Judith het was het even wachten meer dan waard!! En zo heel lang hoefden we niet eens langer te wachten

1 opmerking:

  1. Hallo Marjon,

    Dankjewel voor je reactie!

    Ik zie nog niet waar je precies woont, maar i.i.g. Friesland ;-)!
    Is ook wel erg leuk! De meesten komen inderdaad uit, ver ver hiervandaan.
    Ik ga jouw blog ook even lekker doorneuzen.
    Het ziet er al gezellig uit!
    Je winkel met de bandjes heb ik ook bekeken. Staat genoeg moois in!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen