27 juli 2011

♥ Feliz ♥

Over 2 weken hebben we weer een klein feestvarkentje en zij wilde natuurlijk ook graag een feestjurk.
Ik heb ook voor haar een Feliz gemaakt.
Gewoon omdat hij zo super feestelijk is.
Deze ging een stuk sneller dan de 1ste en ik vond het ook makkelijker.
Gewoon door het vaker te doen.
Susanne staat blauw en wit heel erg mooi dus het is een jurkje in andere kleurtjes dan ik normaal mee werk.
Het eindresultaat staat haar erg mooi.
Nu maar hopen op heel mooi warm weer op 9 augustus.

6 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige combinatie. Die zou ook zo bij mijn dametjes in de kledingkast passen!
    Complimenten,
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is weer erg leuk geworden! Het blauwe hartjesband staat er heel goed bij zeg. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marjon,

    bedankt voor je reactie op mijn oproep voor de roos 5011a, het is inderdaad de grote, zou je deze ook kunnen kopieren ik heb meerdere maten nodig.... uiteraard betaal ik de kosten ik zou er ontzettend blij mee zijn. Overigens is deze feliz een schatje een heel mooie stoffencombinatie.

    groetjes Sasja de Boer

    BeantwoordenVerwijderen