27 juli 2011

♥Een weekendje weg ♥

Afgelopen weekend zijn we naar onze vrienden in België geweest.
Even bijkletsen, leuke dingen doen en elkaar nog een keertje zien voor hun kleintje er is.
Wij hebben alvast een mooie kraammand gebracht zodat wanneer het kleintje er is er al kadootjes zijn van ons.
Maar natuurlijk kon ik het niet laten om nu ook alvast iets leuks mee te nemen wat ik zelf gemaakt heb.
Een dwergensetje van Farbenmix. De pop van de meiden past het heel mooi aan.
Een rammelaar in de vorm van een uiltje.
Het patroon is van Matawies
En een granny stripe deken voor lekker op de bank.
Birgit ik heb even jouw foto's geleend want die was ik vergeten te maken.
Nog even wat foto's van het weekend.
De reis ernaar toe was heel rustig
Een dagje naar de binnenspeeltuin

En de jongsten kijken even lekker relaxed een filmpje
En Rosalie heeft er haar 25 m zwembrevet gehaald!
Ze is er heel erg trots op en mag nu eigenlijk in België gewoon zonder bandjes zwemmen.
Dat doet ze op zwemles nog maar net. En ze heeft nu gewoon een hele baan keurig gezwommen. Op naar het Nederlandse A diploma. Maar ik vind het wel een fijn idee dat ze al zo goed kan zwemmen.

1 opmerking: