4 februari 2011

♥ Verkleedkleren ♥

De peuterspeelzaal zat bijna helemaal zonder verkleedkleren omdat ze open zijn gegaan op een nieuwe locatie en omdat ik toen Rosalie erop zat al eens eerder wat gemaakt had vroegen ze nu ook of ik wat wilde maken. Wat wisten ze eerst niet precies.
Ik heb mijn lappen allemaal eens uit gezocht en kwam wat lapjes tegen die ik ooit eens had gekocht voor dit doel maar dan voor thuis. Maar ze verkleden zich hier liever als prinsesjes. Dus die lapjes heb ik gebruikt.
Het moest heel simpel zijn omdat de peuters het zelf aan en uit moeten kunnen doen.
Bij het jurkje lukt dat niet helemaal maar met de dierenhesje kan Susanne het zelf.
Rosalie en Susanne hebben het even gepast en het even getest.
Vooral elkaar aan de staart trekken was erg grappig....

Nu wacht ik nog op een bestelling fleece om nog wat leuke brandweer en politiehesjes van te maken. Dan hebben ze eerst weer een leuke speelset.

1 opmerking: