10 februari 2011

♥ Bandito ♥

Een Bandito van FM voor onze kleine bandiet...
Een tussenjasje voor Susanne iets warmer gevoerd dan Rosalies jas omdat Susanne het altijd koud heeft.
Op het moment is ze ziek en heeft ze het nog kouder, zo koud dat ze hem nu als trui aan heeft.De eerst vlekken ziten er dus ook al in ;-)
Ik heb voor de buitenkant veel restlapjes gebruik. Dus dat ruimt lekker op.
Alleen achteraf had ik iets meer naad moeten knippen omdat er zón dikke harige voering in zit. (had je hem al herkend Pertra?)

3 opmerkingen:

  1. Liebe Marjon,
    Donnerwetter, ist das eine tolle Jacke geworden - sogar gefüttert!!! Ich bin echt begeistert! Und die "Hello Kitty"-Applikationen sind auch super!
    Du kannst was!
    Liebe Grüße, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Je kent me niet maar ik heb net een bestelling op je nieuwe webwinkel geplaatst en via een mail terug kwam ik op deze weblog terecht. Leuk om je zo digitaal te ontmoeten! En wat een leuk jasje heb je gemaakt. Maak je zoiets ook op bestelling? Ik heb namelijk ook twee meiden (en ook nog een zoon) maar zo'n jasje lijkt me geweldig, leuk en volgens mij erg comfortabel!

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marjon, zag dit vest op je blog en heb gelijk het patroon besteld. Heb het nu binnen en wil het gaan knippen maar had een vraagje voor. Heb jij nog iets aangepast voor de snaps? Heb namelijk geen rits en wil hem zo graag vanavond knippen en morgen afmaken :D

    BeantwoordenVerwijderen