6 februari 2011

♥ Nieuwe dekens ♥

2 projecten voor 's avonds lekker op de bank.
Eentje waar je bijna niet bijna hoeft te denken en 1 met wat meer denkwerk.
De streepjesdeken doe ik graag als ik moe ben en en toch wel iets wil doen of als ik ondertussen ook iets op tv volg.
De bloemen granny doen ik gewoon als ik echt zin heb om te haken.
Maar daar zou ik eigenlijk meer aan moeten doen.
Die is namelijk voor Rosalie en ze kan de bloemen er wel bij aan kijken.
Hij heeft nu 32 bloemen.
Op de foto lijken de kleuren wat lichter dan ze zijn.

5 opmerkingen:

  1. Wat een werk, maar wel heel mooi! Het bloemenpatroon heb ik nog niet eerder gezien, maar het ziet erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bloemengranny-deken wordt prachtig. Het is inderdaad wel een hele klus, maar het wordt prachtig!

    Mooie kleurtjes ook.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige projecten Marjon! Geweldige resultaten gaat dit opleveren...
    Fijne zondag,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon, welke patronen heb je voor de dekens gebruikt?
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen