7 februari 2011

♥ Quintia ♥

Laat het voorjaar maar komen!!!
De tussenjas voor Rosalie is klaar. Een nieuwe Quintia van FM.
Dat model zat haar vorige jaar zo mooi. Ik heb zelfs nog getwijfeld of ik dezelfde borduurtjes er weer op zou doen. Maar ik heb toch voor wat anders leuks gekozen, anders wordt het ook zo saai.
Dit keer is het Frl Rosenrot geworden van Janeas World.
De jas is van fleece gevoerd met tricot.
Zelf wil ze hem eigenlijk ook al wel heel graag aan.
Dus ze is nu in de zomerjas naar school.... We gingen met de auto dus het mocht voor een keer.
Op de foto's is ze nog wat pips.
Vorige week heeft ze nieuwe buisjes in haar oren gekregen maar bij 1 oor heeft ze er een behoorlijke ontsteking van gekregen. Ze heeft vorige week ook de hele week koorts gehad en er loopt veel viezigheid uit het oor.
Nu heeft ze een kuur en het lijkt wat op te knappen.
Nu maar hopen dat het buisje er wel in is blijven zitten.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk is ie geworden! Ik heb hem ook ooit eens gemaakt en het is zo'n leuk patroontje ook om te maken. Leuk ook om te zien dat ze er zo blij mee is!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik één weekend weg en zie meteen zoveel nieuws bij je!! hahaah!! Een mooie nieuwe Quintia met schattige borduurtjes... super geworden! Gehaakte dekens om jaloers op te worden.... geweldig! En ook nog een vernieuwde blog... wauw! Erg leuk allemaal en óók nog een nieuwe header (!!) Het kan niet op! Gelukkig gaat het met Rosalie weer wat beter, houden zo. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is enorm leuk geworden!
    Doet er mij aan denken dat ik er echt eens terug moet invliegen.
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen