27 september 2009

WWWW

Eindelijk was het dan zover.
Het Wolabies weekend.
Ik ben er met Rosalie naar toe geweest.
Omdat het redeijk in de buurt was zijn we 1 dagje geweest.
Het was echt heel erg gezellig.
Lieve allemaal bedankt voor alle mooie spulletjes die ik gekregen, geruil en gewonnen heb!
En natuurlijk ook voor alle gezelligheid.
Het is eigenlijk teveel om het allemaal mooi op de foto te krijgen.
Daarom een paar foto's van gister.
En een paar slechte van alle moois.
Onderweg... Rosalie heeft de hele weg zitten zingen, ze had erg veel zin om haar vriendinnetje Nina weer te zien.
Zo rustig op de tampoline, wat een voorbeeldige kindjes ;-)

Waar is iedereen ???? Tassen vol wollige spulletjes Mijn Goodiebag inhoud, er missen 2 potjes Jam, die hebben we algeproeft en staan in de koelkast.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!
    Ik vind het alleen zo jammer dat ik jouw foto´s niet vergroten kan... wil het nog beter zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dat snap ik zelf ook niet helemaal, want de foto's zijn wel 400x600. Dus dat zou toch meer moeten zijn dan wat er nu staat. Iemand een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, hele leuke trampolinefoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Nina heeft ook allerlei plannen met Rosalie, en ze wil elke dag iets aan van de kleren van Rosalie ;-)
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen