30 september 2009

Sokje

JAAAAAA het is me gelukt!
Ik heb sinds zondag heel hard gebreit aan een sokje voor Susanne.
Aangestoken door het enthousiastme op het WWWW en door het leuke Drops boek wat we daar kregen heb ik het erop gewaagd en het is gelukt.
Vanmiddag kon Susanne 1 sokje aan, nu komt het moeilijkst volgens Rogier, nog een zelfde sokje maken :-)
Ik ga er snel aan doorwerken want ik vind het 's ochtends op de fiets best koud voor Susanne bij de beentjes en dan kan ze lekker warm deze sokken aan.

9 opmerkingen:

  1. Knap zeg!
    Voor de winter zijn lange kniekousen ook erg fijn.
    Hopelijk volgen er nog vele sokken....

    Heb je trouwens mijn privemailtje nog gehad?

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Goed gedaan!
    Bij mij ook zeker favoriet voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! voor je het weet ben je ook sok verslaafd. Nu maar op naar de tweede sok.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sok, mooie kleuren ook! Ik zie uit naar de foto van de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh he.... complimenten!!! Zie er errug netjes uit, ben benieuwd hoe het paar er straks uitziet!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh mooi! wat goed dat je het hebt gedaan! Nu ik nog! mooie wol ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor, want het zijn kleine sokjes, dus extra lastig. Maar héérlijk warm zo te zien. Ik vind de kleur wol ook héél erg mooi! Ik zou ook wel een stelletje aan mijn voetjes willen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjon,

    Wat een lief sokje heb je gebreid! Met nummer 2 komt het ongetwijfeld ook goed. En dan straks met die mooie streng van moonwise een paar voor jezelf??

    Doeg,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjon,
    wat een mooi sokje! Ik ga ook nog eens in die dropsboekjes neuzen. ik heb nog wol obver van de laatste magic bol, hopelijk precies genoeg voor sokjes voor Noemi!

    groetjes, heleen

    BeantwoordenVerwijderen