11 september 2009

De 1ste losse stapjes

van Susanne!!!!
Ze loopt een paar stappen, maar als ze denkt dat kruipen sneller is dan gaat ze gauw weer kruipen.
Maar helaas eindigden de 1ste stapjes vandaag met 2 hechtingen in haar lip.
Ze viel met haar mondje op tafel en aan de binnenkant van de lip de tand erdoor maar aan de buitenkant de tafel.
Een behoorlijke snee dus direct naar de dokter en die heeft het gehecht.
Dat was ook voor Mama heel zwaar. ;-)
Zonder verdoving deed dat natuurlijk vreselijk zeer dus ze gilde behoorlijk.
En dan ben ik niet echt een held.

Dus nog geen foto van haar stapjes....
Ze heeft er zelf nu gelukkig niet veel last meer van.
Zeker niet toen ze ook nog even lekker in de doek mocht hangen.

6 opmerkingen:

  1. Ach het arme meisje (en mama!).

    Dan doen doeken het altijd erg goed ;o).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. auw toch...

    Waarom zonder verdoving? Gaat dat nog niet voor kleintjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik herken dit zo! Ramon heeft met 4 jaar een stuur in zijn gezicht gekregen (de kopse kant van een handvat) en dus een halve maan midden in zijn wang met hechtingen! O, wat was ik daarvan van de leg. Ramon niet, die kreeg toverprikjes (hele lieve verpleegster en ass.arts) en mocht een knuffel uitkiezen toen het achter de rug was. Inmiddels 13 jaar zitten er allemaal sproeten overheen en valt het alleen maar op met bepaalde lichtval. Maar ik geloof dat Ramon het eerder vergeten was dan ik, erg hè.... moeders, ja, ik ben dan gauw van de leg....... is dus helemaal niet gek, hoor!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Christel, het zat op zón rotplek en dan met z'on klein lipje dat het door het verdoven te dik zou worden en ze het dan niet mooi tegen elkaar kregen.

    @ Collie oooh gelukkig, nog meer moeders die snel van de leg zijn. Ik was pas vanochtend weer wat gewoon...
    Maar dat klinkt ook erg naar zeg wat je daar beschrijft.
    Wel fijn dat het zo goed genezen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach arme meid toch .... Wat sneu!
    Hannah viel laatst met haar kin op de glijbaan in 't zwembad en heeft nu een mooi rood streepje er onder :(. Als ze op mij lijkt gaat ze nog meer littekens krijgen (ik heb er 1 in m'n wenbrauw en volgens mij ook een heel kleintje bij m'n lip). Als moeder raakt het je zo als zoiets bij je kind gebeurd ... Het is dat je op zo'n moment moet handelen, maar het liefst was ik zelf mee gaan huilen ...

    Maar wat wordt het toch al een grote prachtige meid Marjon!

    liefs,
    Zita

    BeantwoordenVerwijderen