9 september 2014

♥ Jurktrui ♥


Voor Rosalie die heel erg van zachte makkelijke kleren houd een jurktrui.
Van heerlijk dikke zachte joggingstof. Maar met het voor het eerst passen was hij niet zo zacht als ik had gedacht.
Rosalie zei dat hij  prikte en toen ik ging kijken bleek dat de speld waarmee ik het midden gemarkeerd had voor de applicatie er nog in zat. Oeps. Die zat tussen de applicatie en het voorpand.
Ik heb een heel klein gaatje gemaakt aan de achterkant en kon hem er toen zo uit halen.
Nu is de trui een heerlijke trui om lekker in te zitten lezen maar toch ook nog wel zo netjes dat hij naar school aan kan.




Het patroon is Kanga van Farbenmix, en de mouwen weer iets langer zodat we net wat langer met de trui kunnen doen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave jurk heb je gemaakt!
    Die boord zo onderaan vind ik ook een goed idee.
    Eens kijken of ik zoiets op basis van het Mareen patroon ook kan realiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind zulke trui jurken leuk. Mooie applicatie ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, ich kann zwar bei dir nichts lesen :-)) aber deine Werke verzaubern mich immer wieder. Die blaue Leggings mit den längeren Hoodie ist so schön. Muss ich echt auf meine Liste setzen.
    GGLG nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danke!!
      Das ist ein Kanga von Farbenmix.
      Ich kann Ihre kommentaren lesen auch wann es Deutsch ist kein problem und ein Frage kannst Du auch stellen!

      Verwijderen