22 september 2014

♥ Cal 2013 ♥


Ook ik deed mee met de cal maar dan wel in mijn eigen tempo en ook naar het Engelse patroon.
Met bollen garen die nog op zolder lagen.
Alleen net niet genoeg om de deken helemaal te maken zoals zou moeten.
En ik had een ander probleem. Hij werd niet zoals ik me had voorgesteld. En heel eerlijk gezegd vond ik hem daardoor zelfs niet mooi.
Toevallig kwam het bij het ophalen van Rosalie bij haar yogales ten sprake met haar docente en die wilde hem wel heel graag overnemen.
Hij gaat dus verhuizen naar een plek waar iemand hem wel leuk vind ;-)
Foto's nog voor het blokken.


2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem mooi. Mijn deken ligt nog in de caravan. Ik moet hem er maar eens uithalen en verder haken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow prachtig je deken. Heel erg mooi!

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen