9 januari 2014

♥ Kadootjes voor Kerst ♥

Ik probeer ieder jaar iets zelf gemaakt voor de meisjes als kado te geven voor kerst.
Dit jaar was het wel stressen omdat het schaap voor Susanne heel veel groter uit pakte dan ik had gedacht.
Het is geen kussentje geworden maar meer een poef.






Voor Rosalie had ik een heel gedeelte van een nieuwe deken gemaakt. Maar die helaas nog niet af. Dat is mijn project nu om te haken.
Een pip kleurtjes deken voor haar nieuwe kamer.

En voor allebei een nieuwe koes.
Dat was vooral voor Rosalie een hele verrassing. Zij wist niet dat ik nog een lap heb waar ik ook de eerste koesjes voor haar mee gemaakt heb. Dus het was een echte :-D
Daarbij kregen ze een gepimpt tasje in de kleurtjes van koes.




4 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Mooie tasjes zijn het geworden voor de koes. Je schaap vind ik ook erg mooi, leuke kleurtjes. Ik maak hem ook maar dan in drops paris garen en dan wordt het dus ook zo heel groot. Je nieuwe deken voor Rosalie schiet al op en een granny heb je zo gemaakt.

    Groetjes,
    Minet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtige kunststukjes geworden. Prachtig schaap zeg, groter is hélemaal niet erg vind hem super!! De plaid is ook mooi aan het worden, mooie tintjes!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een leuke schaap. Is helemaal niet erg dat het aan de grote kant is, is echt geweldig.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat schaap vind ik ook helemaal geweldig. heerlijk toch, zo lekker groot!

    BeantwoordenVerwijderen