23 januari 2014

♥ Earlybirdje ♥


Ook ik deed mee met de actie van de stichting Early Birds.
Een geweldig stichting die prachtige foto's maakt van te vroeg geboren kindjes als lichtpuntje en verwerking voor de ouders.
Ik kende de stichting van naam omdat ze ook van Yenthe foto's gemaakt hebben. Het kleine dametje waar ik deze kleertjes voor maakte
De vogeltjes die gehaakt worden gaan naar de fotografen en worden door hun uitgedeeld aan de ziekenhuizen.
Het staartje is zo gekruld omdat de kleintjes deze dan vast kunnen pakken net zoals ze dat in de buik zouden doen met hun navelstreng. Zo pakken ze dan geen sonde of andere slangen en blijven die gewoon goed zitten


Dus als je nog een restje katoen hebt en een klein beetje tijd, haak dan mee!

1 opmerking:

  1. Ach, wat een mooie actie. Bedankt voor het plaatsen van je blogbericht. Ik ga me ook aanmelden. Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen