27 december 2013

♥ Kerst ♥

De kerstjurken was dit jaar een hele klus om ze op tijd af te krijgen.
Het zat behoorlijk tegen met het bestellen van de blauwe ribcord die ik heel graag als bovenste laag wilde. Maar dankzij de ontzettend goede service van Dekkers stoffen is het dan toch gelukt.
Toen kwam er een nieuwe hindernis. Rosalie wilde ook een draai-jurk maar het patroon ging niet door in haar maat.
Maar ook dat was te doen. 1 maat vergroten lukt mij nog wel dus de dames hebben allebei een Farbenmix Unique jurk. Met daarbij een vestje uit het boek hippe kinderkleding zelfgemaakt.
Susanne haar jurk zat al vrij snel in elkaar maar die van Rosalie bleef liggen door de kadootjes die ik voor kerst voor hun wilde maken. Maar toen kwam de vraag. Mama wil je wel een beetje door naaien? Ik wil de jurk ook graag aan met het kerstdiner op school....

Klaar voor het kerstdiner op school

Met kerst konden ze dus zwieren
Maar ook lekker hangen op de bank
en spelen met de nieuwe lego
Van alle restjes maken ik 2 poppensetjes voor hun pop




4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een supermooie setjes heb je gemaakt voor je dochters! Leuk dat je oudste nog een jurk wil dragen, hier is dat helaas niet meer het geval. Erg leuk gemaakt!

    groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jurken. het is een mooi patroon die Unique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Total schön! Und die Puppenkleider sind ja absolut süß!

    BeantwoordenVerwijderen