24 december 2013

♥ Farbenmix adventkalender ♥

Dit jaar was er weer een geweldig patroon van Farbenmix voor de adventsdagen.
Anders dan de vorige keer kon je nu het eindresultaat nu vooraf al zien.
Iets wat ik wel fijn vond want want van de vorige tas gebruik ik de grote eigenlijk niet.
Nu was het een model wat mij erg handig lijkt om een haakwerk in mee te nemen of een boodschap mee te doen.
Het eindresultaat van mijn Skippy


En ik maakte er zelfs 2.
Omdat het iedere dag zo heel even naaien was was dat goed te doen.
Maar op die andere moeten jullie nog even wachten.
Het is een kerstkadootje voor mijn moeder.


5 opmerkingen:

  1. die had ik dus dit jaar niet gevolgd, maar moet nog even gan spieken zie ik. Heb jij meegekeken met onze kalender: http://www.samenspinsels.blogspot.nl ? iedere dag iets nieuws en we gaan door, Leek me ook wel wat voor jou om een keer mee te bloggen?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf zeg! mooie stof en kleur gebruik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ieder jaar vergeet ik die adventskalender tot het te laat is. En ik kan wel een nieuwe tas gebruiken. Deze is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas heb je gemaakt!! Ik vond het ook een Super-project om te doen, deze farbenmix-tas!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen