13 oktober 2013

♥ Klein deel 2 ♥

Nu ik wist dat het proefsetje goed zat bij Yenthe heb ik nog een pakje gemaakt in de dezelfde maat met de broek net iets minder wijd en het mutsje iets groter.
Het setje in maatje 36

En het zit als gegoten.

Maar meisjes hebben natuurlijk graag jurken aan ;-)
Daarom ontwierp ik aan de hand van het overslagvestje een jurkje. En paste ik een babyborn legging aan voor een legging.
Dit setje is in maat 40 zodat ze er langer wat aan heeft. Ze kan er in groeien en dat is op de foto's ook goed te zien.
Maar de dame groeit ook hard! En doet het super goed! Zoals je op de foto's kan zien ligt ze al in een gewoon bedje in plaats van in de couveuse



 ♥

6 opmerkingen:

  1. Oh wat lief zeg, gelukkig doet ze het heel goed.
    Mooie kleertjes heb je voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O snoezig die mooie kleertjes voor zo'n ieniemienie kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kleertjes maak je voor dat kleine poppie!
    Ik weet uit ervaring dat, hoe klein ze ook zijn, je ze toch graag kleertjes aan wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijkt een kaboutervrouwtje... zo lief!
    Mijn hart maakt er spontaan enkele springetjes bij.
    Sending some love to you and little Yenthe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn!! Herkenbaar dat er weinig te krijgen is en anders erg duur is! Mijn dochter ook Yenthe is ook veel te vroeg geboren was fijn dat ze na 8 weken eindelijk kleertjes aan mocht maar maatje 44 was veeeeel te groot! Helaas zelf toen geen puf gehad om te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen