3 oktober 2013

♥ Herfstjurk ♥

Nu alles weer een beetje achter de rug is van de verhuizing is er weer tijd om te naaien.
Ik ben begonnen met een jurkje voor Susanne voor in de herfst en winter.
Lekker van zachte nicky velours.
En ze vind hem zo lekker zitten dat ze al een roze besteld heeft. Ook Rosalie ziet het helemaal zitten en wil er ook eentje. Die ligt geknipt klaar. En voor haar heb ik direct de rok ook verlengd. Ik vind hem namelijk bij Susanne vrij kort zitten. Eigenlijk meer als tuniek dan als jurk.


5 opmerkingen:

  1. Oh die wordt hier denk ik ook wel gewaardeerd. Ik vind het juist wel mooi als tuniekje denk ik.
    Is het van een patroon of zelf gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vanaf een patroon. Sunje heet het. En tuniek is geen probleem maar dan wel met een broek en die wil ze niet aan ;-)

      Verwijderen
  2. oh wat een leuk model.

    En wat wordt ze al groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en het lijkt me iid heel prettig om te dragen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen