2 april 2013

♥ Jurkje ♥

Ik ging gisteren samen met Rosalie naar het stoffenspektakel in Heerenveen en kocht daar allemaal leuke lappen tricot voor jurkjes.
Maar er lag natuurlijk ook nog genoeg op zolder.
Daarom toch eerst maar een oude lap opgemaakt.
Dan konden de nieuwen in de was en lekker buiten drogen.
Ik maakte voor mij zelf een jurkje, eigenlijk hetzelfde als de vorige jurkjes maar ik gebruikte een andere basis.
En deze zit bij de mouwen veel mooier. Ik heb Vlieland gebruikt en dan de wikkeldelen van het  Burda patroon.
Toen was er nog een restje stof over waar niet heel veel meer mee kon.
Gelukkig  pasten er nog 2 kleine rokjes voor de dames uit.
Vandaar dat we vandaag allemaal in hetzelfde bloemetje lopen.

De foto maakten we vanochtend even snel voor het naar school gaan met de zelfontspanner dus hij is niet helemaal perfect.
En zo apart Susanne legging lijkt op de foto wel donkerblauw terwijl hij in het echt donker grijs is.



In het heerlijke lentezonnetje toch nog een paar foto's.
De rokjes springen ook goed....


En je kan er ook heeeeeeel gek in doen.


7 opmerkingen:

  1. Ein schönes Foto! Ich mag die Farben eurer Kleidung!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöner Stoff!

    Ihr sehr toll aus, alle drei!

    Liebe Grüsse, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie staan er alle drie weer mooi op met die leuke kleren. Ik vind het toch elke keer weer knap wat je allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat die stof iedereen zo goed staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super!!! die foto met jullie drietjes is prachtig!
    superleuk die rokjes en dat jurkje! laat het nu mpaar snel zomer worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superfoto met jullie drietjes bij elkaar. Met een zelfontspanner gedaan?... knap hoor... Bij mij is er altijd een zwik met mezelf er half op of mijn hoofd staat er half op :)

    Ik vind het jurkje en de rokjes prachtig geworden. Het leuke is dat de dametjes wel het rokje hetzelfde hebben en door iets anders erop en eronder te doen een totaal ander setje hebben. Leuk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ja vergeet ik nog te zeggen dat ik de stof en de kleurtjes bij elkaar super vind!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen