16 april 2013

♥ Granny-a-day ♥


En toen was hij klaar!!
Niet omdat de dagen van dit jaar om zijn maar omdat mijn bruine wol op is.
En toch ook omdat hij zo best groot is.
In totaal heb ik 99 grannys gemaakt en de rand zijn 5 grannystreep rondes, 1 ronde vasten en dan nog een schulpje. De deken135 x 155 geworden.
En dat is voor op de bank wel een goede maat.
Vannacht heb ik hem onder de natte lap gehad zodat hij mooi strak is geworden.
Het is wel heel lastig de deken goed op de foto te krijgen.
 






6 opmerkingen:

  1. Wat mooi!!!! Zo kleurrijk en toch rustig door de steeds terugkerende kleur bruin,petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deken, deze kleurcombinatie ben ik nog niet tegengekomen, maar erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi geworden! Ik ben ook bijna klaar alleen nog een randje en heel veel draadjes wegwerken... Goed idee om hem onder een natte lap te leggen. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen