20 februari 2013

♥ Tamira ♥


Het patroon Tamira is bijna te koop. Samen haar kleine zusje Tami.
En ik had de eer hem alvast te naaien. (helaas tussen alle zieken door)

Een super fijne tas met veel ruimte voor al je spulletjes en met een ritsvak binnenin.
De kleine Tami is door haar formaat heel geschikt als kindertas.
De tas is ondanks dat hij veel onderdelen heeft heel gemakkelijk te maken dankzij de duidelijke stap-voor-stap fotohandleiding die er bij zit!
Dus ook voor de beginnende naaister heel geschikt.

Mijn Tamira in de grote maat is door Rosalie als logeertas ingenomen.
En ik denk dat daar helemaal gelijk aan heeft met de maat.

Het patroon is ontworpen door Dani van Prinzessin-farbenfroh en Inez van Fischersign
En vanaf vrijdag hier te koop

11 opmerkingen:

  1. vielen Dank für dein schönes Beispiel :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb de kleine versie gemaakt, en heel toevallig in dezelfde stof met vogeltjes, maar dan de blauwe versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw (grote) tas is ook leuk geworden. Ik heb de kleine tas proefgenaaid.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk. Ik kan Rosalie geen ongelijk geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tas is dit. Leuk dat je zoiets mag proefdraaien. Een geslaagd model.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo!!

    De tassen zijn enig!! Maar is er ook een nederlandse handleiding want mijn Duits is niet zo best :)
    Hoor het graag!

    Groetjs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Loes volgens mij zijn ze alleen verkrijgbaar in het Duits. Maar er zit een hele duidelijke foto handleiding bij. Misschien dat het dan toch lukt.
      Groetjes Marjon

      Verwijderen