14 februari 2013

♥ De eerste ♥

Terwijl het vanmiddag heel licht sneeuwde maakte ik het eerste zomerstuk.
Een t-shirt voor Susanne.
Ze kan hem nu nog aan met een shirtje eronder (voor het passen even snel met het shirt wat ze vandaag aan had) en dan straks lekker met blote armen.


Ik wil eens proberen alle restjes op te maken zodat er weer wat ruimte komt in mijn stoffenkast.
Van de olifantjes stof had ze vorige jaar een jurkje. Voor de panden had ik nu niet genoeg om er 2 panden in het geheel uit te halen. Daarom zit er in het achterpand precies in het midden een naad.
Lijkt heel leuk en zo was het toch genoeg voor een shirtje.

Volgende keer wil ik wel even kijken hoe de mouw iets minder pof en wijd kan want het is wel heel ruim. Terwijl de rest van het shirt heel mooi zit.

Shirt : Lina 

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk shirt!! Echt een leuke uitvoering heb je ervan gemaakt. En er volgen er vast nog meer,hier vinden ze het echt een fijn modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO ik lees nu over teveel pof in de mouwen...had ik geen last van,is het misschien een wat stevige trico?? Gewoon nog een keer proberen!Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, staat ze goed! Ik heb gister ook weer een Lina gemaakt en vind het korte mouwtje ook niet altijd super. Je kan ook de lange mouw van het patroon gebruiken en dan kort tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor, handig opgelost met het achterpand. Erg leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen