6 december 2012

♥ Uilentrui en swap ♥

Voor Susanne maakte ik een warme trui die vandaag goed van pas kwam.
Een trui van nicky velours. Lekker knuffelig zacht en ook wat warmer dan een tricot shirtje en dat kan Susanne wel gebruiken.
Vanmiddag snel even in de sneeuw foto's gemaakt.
Brrrrr koud
 Tadaaaa
En dan nog leuke post.
Een swap zomaar uit het niets ontstaan.
Gewoon door een blog berichtje waar ik een mailtje op kreeg met de vraag of ik voor haar dochtertjes ook een gehaakte knuffel wilde maken. Dat heb ik gedaan en vandaag kregen wij een pakje uit Duitsland met 2 hele lieve hertjes erin.
Op het roze hertje staat Susannes naam maar zo konden ze zo leuk op de foto.

 Susanne is er heeeeel blij mee!


Danke liebe Miriam fur diese wunderschöne SchnuckiPue und die Kuche!

Ik maakt deze prinses, maar ik maakte een snelle foto met mijn telefoon en vergat om van het hele pakket een foto te maken. Er zat ook nog een kleine pinguin bij en een kerststerretje.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal! Ik vind je prinses fantastisch, de gekregen hertjes super lief en je trui beeldschoon! Heel gaaf allemaal. Bezig bijtje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave trui, heb je het uiltje zelf gemaakt??Mijn dochter is zwanger en momenteel helemaal "into uilen" dus vandaar mijn nieuwsgierigheid ;-)Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige trui en wat een lieve hertjes

    BeantwoordenVerwijderen