29 december 2012

♥ Kerstkadootjes ♥

Dit jaar wilde ik heel veel maken voor kerst.
Een jurk, jurkjes, leggings en shirts maar het is mij net gelukt om de kadootjes voor de feestdagen klaar te krijgen.
Een migraineaanval zo heftig dat ik bijna een week lang niet veel heb gekund gooide roet in het eten. Zo gek zelfs dat ik aan mijn linkerkant uitval had van mijn arm en mijn been. Ik liep alsof ik al een flinke kerstborrel op had ;-)
Nu is het allemaal weer redelijk over en wacht ik nog op een mri scan om te kijken wat er precies aan de hand was/is.
Maar de kadootjes lukten dus net nog een paar uur voor ze gegeven werden moest ik nog een paar voetjes maken.
Deze 2 knuffelpoppen maakte ik voor Rosalie en Susanne.


En voor ons nichtje maakte ik een paar leren booties
Voorlopig even het laatste paar slofjes want ik wil even bijkomen en voor ons zelf wat dingen maken ipv alleen voor anderen. 

6 opmerkingen:

  1. Hier schrik ik van, ik hoop dat de MRI meevalt. De 2 knuffelpoppen zijn in elk geval mooi geworden. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend zeg dat je zo'n zware migraine had! Dubbel knap dat je de cadeautjes dan nog op tijd af had. De popjes vind ik echt schatjes!
    Sterkte met je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heftig. Hopelijk is er niks ernstigs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend vervelend! Heel erg leuke popjes en slofjes geworden! Schattig!! Sterkte en doe maar lekker rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, dat is niet fijn.
    Veel beterschap!

    Gr.
    Katia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nee :( dat is niet fijn om mee te maken.
    Ik hoop dat alles ok blijkt.
    Veel beterschap.

    Gr.
    Katia

    BeantwoordenVerwijderen