5 september 2012

♥ Swap ♥

Weten jullie nog dat ik dit jurkje maakte.
Daarvoor zou ik van Wendy 2 poppen krijgen.
En voor de vakantie zijn ze bij ons komen wonen, 2 ontzettend mooie poppen Roosje en Suusje. Ook lijkend op onze meiden. Zo knap gedaan.
Bijna te mooi om mee te spelen.
Ze kwamen wel naakt aan. Dus ik heb voor de vakantie een outfit voor ze genaaid. En dat dan allemaal stiekem zodat ze mee gingen als kado voor onderweg.
Zodat Rosalie en Susanne tijdens de reis naar Oostenrijk een nieuw vriendinnetje hadden.
ook hebben ze allebei een dekentje precies gelijkt aan de dekens van Rosalie en Susanne.
Het resultaat....





5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke popjes zeg!

    Wat knap gemaakt ook, echt heel mooi!
    Wou soms dat ik zo crea was dat ik zo'n mooie pop kan maken!

    Groetjes
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi. Dat was nog eens een goede ruil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er prachtig uit. Een mooie ruil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooiepoppen zijn dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen