10 september 2012

♥ 4 Jaar!! ♥


Het is alweer een maand geleden maar door de vakantie kwam het er niet van, maar ons kleine meisje is alweer 4 geworden!
Daar wordt het heel stil van in huis.
Susanne is een enorme kletskous en kletst ook de hele dag door en tja als dat dan bij juf op de basisschool zit mis je toch wel iets.
Ook voor Susanne maakte ik een knuffeldeken.
Van bijna dezelfde stofjes als Rosalies deken. Alleen de roodkapjestof is bij Susanne kaboutertjesstof.
De rand was even puzzelen. Dat had ik de vorige keer met mijn vriendin gedaan en ik wilde nu ook wel dat ze  heel even  langs kon komen om even een hoekje uit te leggen maar je om nu 6 uur te rijden voor een hoekje...
  Verstopt achter de deken...
Als Koningin met de deken...

 ♥

5 opmerkingen:

  1. Herzlichen Glückwunsch zum 4. Geburtstag aus Deutschland!!!!
    Ja, sie werden viel zu schnell groß - und bildhübsch... mit einem zauberhaften Lächeln, deine "kleine" Tochter!!!
    Du hast ihr da eine wunderschöne Decke genäht - ein traumhaft schönes Geschenk... und tolle Stoffe!!!
    Ganz liebe Grüße,
    Sabine
    P.S.: Und was es bei euch für grandiose Torten gibt!!!! Bin ganz hin und weg (begeistert!!!)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter. Dat lijkt me inderdaad erg wennen dat je je meisje niet meer thuis hebt overdag. Lijkt me wel stil. Mara dan heb je miscshien wel tijd voor andere dingen die je graag wilt doen.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je grote dochter. En die deken zal ze veel plezier aan beleven. Ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd!

    En ja 4 jaar en naar de basisschool, wat een stilte dan in huis, ik dacht toen eerst nog heerlijk even wat tijd voor mezelf maar in de praktijk komt dat er niet van, dan ben je vooral blij dat die minuten voorbij getikt zijn het weer twaalf uur en je ze weer op mag halen, en ook dat blijft zo als ze al 7 zijn ;-)

    Groetjes
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen