1 mei 2012

♥ Uitslag Give-Away ♥

En de winnaars zijn.... (uitslag Give Away)!
Hopelijk heeft iedereen een leuke Koninginnedag gehad! Het weer was prachtig (in tegenstelling tot vandaag....  in Den Haag dan daar kwam vandaag al weer met bakken uit de hemel,  maar hier was het nog heerlijk en we hebben dan ook nog genoten van een heerlijke vrije dag. Morgen weer aan het werk.

Dan hebben jullie natuurlijk ook nog de uitslag tegoed van de GiveAway! We kunnen maar liefst 3 personen blij maken met een leuk pakketje Hippe Bandjes en meer... ! Wie een vrolijk pakketje tegemoet kunnen zien zijn:
* Mamanon: Manon van http://madeby-manon.blogspot.com/
* Collie-Collie: Nicole van http://collie-collie.blogspot.com/
* Marjon Visser (Facebook)
Stuur even je adresgegevens per mail naar ons toe en je ontvangt volgende week het pakje op de deurmat!
Bedankt iedereen voor jullie deelname op onze blogs en op onze facebook-pagina.
Speciaal voor iedereen die niet gewonnen heeft dan hierbij toch een EXTRAATJE: bij je bestelling van minimaal 5.- die je doet tussen 2 mei en 5 mei ontvang je een meter Hello Kitty band GRATIS!!
(ZIE OOK ONZE AANBIEDING HELLO KITTY GROSGRAIN BAND!)

3 opmerkingen:

  1. Oooh wat een mazzelkont ben ik! Echt super! Ik ben zo benieuwd, ik ga je meteen even mailen!
    Dank je wel! En proficiat aan de andere winnaars! Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas pindakaas :o( maar goed, het was mooi weer dit weekend dus niet getreurd en misschien valt er binnenkort nog eens geld uit de lucht in plaats van regen en kan ik me eens helemaal laten gaan in je shopje!!!
    (oeh wat een heerlijk idee ... geld in plaats van water als het regent :o) ik ga alvast wat dromen)

    proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen