12 mei 2012

♥ Banju kussen ♥

 Voor Rosalies nieuwe kamer een mooi kussen voor op haar bed.
Een erg leuk haakwerk om te doen maar wel met heel veel tellen.
Dit was niet de eerste die ik maakte naar dit patroon maar de andere ligt bij Birgit op de bank.
Die hebben we samen gemaakt. Het was een kado voor haar maar ik kon het net niet helemaal afkrijgen voor ons gezellig weekend samen voorbij was. Dus ze heeft de laatste toeren zelf gedaan en heb ook zelf in elkaar gezet.
In hele anders kleuren maar ja die ging dan ook naar de jongens ;-)
Ook Lizzie slaapt in stijl bij Rosalie op haar kamer.....

8 opmerkingen:

  1. Wat een luxe voor de poes!! hahaah! Erg leuk ja!
    En die kussens: GE-WEL-DIG!!! Helemaal leuk.... !! (jammer dat je geen tijd over hebt... haha!)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon wat een PRACHTIG kussen, ben er helemaal fan, zei het haakleek! Ik wil je bedanken voor de mooie lintjes, labels en kaartjes die ik vandaag ontving! Ik ben er superblij mee en ze zullen zeker van pas komen op de jurkjes en rokjes van Isabel.
    Heel veel dank en een blogberichtje komt er aan, uiteraard met een linkje naar je blog en je webwinkel!
    Fijn weekend, liefs Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Banjukissen!!!! Ganz, ganz toll!!! Und die Katze hat ein sehr schönes Plätzchen bei euch!!
    Habe auch die Eulenschönheit wiederentdeckt... ;-) !!
    Ganz liebe Grüße,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I've never seen this pillow pattern before! It is so pretty!!! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldiggggg kussen overal kom ik hem tegen maar zonder patroon :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sam het is een patroon dat je hier kan kopen :
    http://www.farbenmix.de/shop/alle-Kreativ-Ebooks/Haekelkissen-BANJU-Kreativ-Ebook::10805.html
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen