11 december 2011

♥ Stripy Sock-puppy ♥

Ik heb een patroon getest voor Mari-Liis.
Een superleuk klusje om even tussendoor te doen en ik heb meteen een leuk kerstkadootje voor Susanne.


Ik vind het leuk om dit soort kadootjes voor Sinterklaas te maken, maar daarvoor zijn de dametjes hier te slim. Als ik dit soort kadootjes zou geven is het denk ik direct gedaan met geloven. Of ik moet er enorm omheen gaan liegen en dan nog is het de vraag of ze het geloven...
Dus om ons dat te besparen krijgen ze met kerst een kleinigheid onder de boom en dat maak ik dan zelf en we zeggen ook dit krijg je niet van de Kerstman maar gewoon van Papa en Mama.

3 opmerkingen:

  1. Ach dacht al toen ik die foto zag maar dat ken ik. Ik volg Mari-Liis ook , ze is heel lief en maakt mooie dingen.
    Goed gedaan,
    Groetjes,
    Sybille.

    BeantwoordenVerwijderen