6 juni 2011

♥ Feliz ♥

Het duurt nog even maar ik ben heel blij dat ik klaar ben met Rosalies verjaardagsjurk.
Ik zag er tegen op om er mee te beginnen omdat ik de laatste tijd iedere keer net bezig ben en er dan weer bij weg moet.
Maar nu het gister zo regende en de dametjes heel lief tv keken en natuurlijk Rogier thuis was dacht ik, ik begin er aan.
En na een paar uur flink door werken was ik al een heel eind.
's Avonds nog een tijdje verder gegaan en KLAAR!
Een heerlijk gevoel dat 2 weken voor de verjaardag de jurk al klaar is, maar 1 nadeel Rosalie kan eigenlijk niet wachten tot ze hem aan mag en wilde hem eigenlijk vandaag al aan naar school.
Hij draait geweldig.
Wat details.

6 opmerkingen:

  1. Een heerlijke vrolijke verjaardags- en zonnezomerjurk!!

    Lekker op tijd inderdaad... ze staat er bij te strálen!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig die jurk. Als dochter groot genoeg moet ik hem ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een plaatje!En een leuk werkje vond je niet?Ik heb m pas ook gemaakt,en ze is zoo blij met haar draaijurk!Mooie stofjes bij elkaar gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a beautiful dress! gorgeous!
    cheers, nelli

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja... ook ik blijf er naar kijken, zó leuk is ie geworden! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen