16 juni 2011

♥ 103 ♥

En daar was dan zomaar volger 103.
Wat ik niet goed snap is dat er bij 102, 101 en 100 gee nieuw volgplaatje erbij kwam bij mijn volgers... weet iemand hoe dat kan?

Maar beloofd is beloofd!
Bij nummer 100 zou ik een bedel verloten en omdat ik alleen een bedel wel heel kaal vind wordt het een leuke dingenpakketje.
Zeker nu er bij Hippebandjes ook een heel leuk nieuw product is waar ik ook best trots op ben.
Dat moet gewoon ook bij het pakketje in.
Om mee te doen aan de verloting hoef je alleen maar een commentaar achter te laten op dit bericht.
24 juni is hier een feestelijke dag dus dan houden we de trekking laat je berichtje dus achter voor 23 juni 0.00 uur.

Ik weet dat het soms niet lukt om een commentaar achter te laten.
Soms lukt het mij door het scherm steeds te refreshen.
Kopieer dan wel eerst even je bericht anders moet je het opnieuw typen.
En anders mail even naar shop@stapperdestap.com

15 opmerkingen:

  1. ha, ik ben de eerste..gefeliciteerd met je volgers!
    ik doe graag mee met je give away.
    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk wil ik meedoen aan je verloting!!
    Leuk dat je stickers van je uiltje hebt laten maken!! Gaaf!!! Kan me voorstellen dat je er trots op bent!
    Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe graag mee, gefeliciteerd met je 103 volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over de 100 volgers...gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee voor zo'n leuke dingen pakketje:)
    Ik zal even een linkje plaatsen op mijn blog dan krijg je wellicht nog meer volgers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ding uiteraard ook graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, proficiat met je 100 volgers!
    En uiteraard doe ik hierbij graag mee met je give-away!
    groetjes,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou... meedoen met de Giva Away hoeft niet natuurlijk, want hier vliegen deze schattige uiltjes al!! maar ik heb hier wel een antwoord op:
    "Wat ik niet goed snap is dat er bij 102, 101 en 100 gee nieuw volgplaatje erbij kwam bij mijn volgers... weet iemand hoe dat kan?"
    Deze staan helemaal vooraan als anonieme volgers, dus daarom zie je geen nieuw plaatje hiervan, omdat alle anonieme volgers aan het begin bij elkaar staan!
    Groetjes!!
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 100+ volgers. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar trots op bent. Sinds een week heb ik een blog en ik heb al 6 volgers. Een partij blij dat ik daar mee ben!!! :-)
    Je nieuwe stickers zijn erg mooi en ik doe dan ook graag mee aan de give-away.
    Ik heb me meteen opgegeven als je 104de volger.

    Mrs Busy
    mrs-busy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk he zoveel volgers...
    en vermits ik altijd nieuwsgierig ben doe ik mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn er al weer 105 zag ik. Ik doe graag mee met je give away.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn er nu al 105! Gefeliciteerd!. Ik doe graag mee.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk leuk. Heerlijk zoveel volgers. En natuurlijk doe ik ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen