21 oktober 2010

Zo schattig

En zo lastig.
Susanne wil 's middags eigenlijk niet meer naar bed voor een dutje.
Nu is ze gistermiddag niet geweest en vanmiddag ook niet omdat ze toen naar de peuterspeelzaal moest.
Maar dat was wel een beetje teveel niet geslapen. De hele middag kon ze haar draai al niet vinden en toen ik ging koken wilde ze getild.
Dus ik dacht ik doe haar eens weer in de doek op de rug. Met koken zit ze wel vaker in de doek maar eigenlijk altijd op de heup..
Ze vond het zelf ook geweldig en ging heerlijk liggen, het was maar even of er kwam zacht gesnurk van mijn rug ;-)
Nog net wakker

En in dromeland


3 opmerkingen:

  1. Ahhh, heel herkenbaar. Ramon heeft als uk van een maand of 4 een periode absoluut niet willen slapen 's middags. Daar werd 'ie nu niet bepaald vrolijk van en ik ook niet. Maar ja, wat doe je dan als je toch van alles moet doen in huis... de sleng om en dan al stofzuigend was meneer binnen een minuut aan 't knorren, losklikken en hup hij kon lekker in de box verder slapen. En dan lag hij zo lief te slapen...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaahhh.... wat lief! Wat een oplossing zo he?! Ik heb trouwens weer wat binnen, erg leuk, zal weer een envelopje voor je maken morgen!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen