22 oktober 2010

Tinka bella winterjas

Susanne heeft eigenlijk geen goede jas voor dit weer.
Haar winterjas die er nog van Rosalie lag is een hele dikke en nu eigenlijk te warm.
Haar Quintia is kwijt geraakt.
Vraag niet hoe het kan maar ik kan hem echt nergens vinden. (als iemand hem gezien heeft dan heel graag een berichtje....)
Op het stoffenspektakel had een stenzorib gekocht waar ik eigenlijk een jurkje van wilde maken, maar toen had ik nog geen plannen voor een jas.
Nu bedacht ik dat hij voor een jas ook ontzettend leuk zou zijn.
Van de week begonnen en gister heel hard doorgewerkt.
Vandaag de snaps eraan gezet en klaar!!!
Eigenlijk hou ik niet van boordjes aan de jas maar dit ziet er toch wel heel erg leuk uit. En vooral het is heel erg lekker warm.
De mouwen heb ik 5 cm langer gemaakt dan het patroon daarom zijn ze nu wel wat lag maar Susanne groeit heel hard. En om te voorkomen dat ik nog en keertje moet...

En dan nu nog aan de slag voor Rosalie, die wil ook heel graag iets nieuws maar Susanne was nu eigenlijk heel veel nodig.
Rosalie past haar jas van vorig jaar nog, maar ook voor wil ik er nog graag een jas bij maken. Ik denk ook een Tinka Bella

1 opmerking:

  1. Hij is erg leuk geworden!! Staat haar goed deze kleur! Wat zonde van de Quintia... hopelijk komt ie nog boven water, misschien op de PSZ laten liggen of zoiets?
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen