10 december 2009

Kerstshirtjes


Vorige week toen Rosalie thuis was had ik tussen het verzorgen door al 2 shirtjes geknipt en de voorpanden geborduurd.
Nu heb ik in de middagdutjes van de meiden ze in elkaar gezet.
Dit is voor het eerst dat ik voor Susanne ook Farbenmix kan naaien.
Nou ja ik had de dwergenverpakking al eens gemaakt maar de andere patronen beginnen toch meestal bij 86/92 en dat past nu.
Het zit nog mooi ruim, maar FM zit ook geweldig aan pasvorm.
Die van Rosalie ben ik iets minder tevreden over.
Ik heb per ongeluk bij de hals ook een naad geknipt en nu sluit hij wel heel hoog.
Bij Susanne heb ik dat ook gedaan maar daar is het juist wel mooi.
En ik denk ook dat het door de kleur komt.
Bij die lichtrose komen de hertjes zo mooi uit.
Nu nog rokjes erbij....

Deze shirts zijn Antonia's van FM.

1 opmerking:

  1. Ze zijn prachtig!

    (Had ik maar een paar uur per dag extra .... LOL).

    BeantwoordenVerwijderen