20 december 2009

Draaginsert voor mijn jas

Woensdag ben ik naar de markt geweest en heb er een rits gekocht die op mijn jas rits paste.
De verkoper was helemaal verbaasd dat het paste en vroeg zich af wat ik in vredesnaam met een extra rits moest.
Ik had in mijn hoofd al het idee uitgewerkt door heel veel plaatjes te bekijken van draagjassen.
En toen aan de knutsel.
Het resultaat een warme fleece insert voor mijn winterjas.
Ik was dus vanochtend heel blij dat ik het gedaan heb want we hebben nu redelijk warm kunnen lopen.
Vooral Susanne had het een stuk warmer dan op de slee.
En er ligt nu eignelijk zoveel sneeuw dat het voor haar bijna onmogelijk is om te lopen.
Elke stap die ze maakt valt ze voorover met haar neus in de sneeuw.

6 opmerkingen:

  1. wat een super idee zeg!! Hoe oud is ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, da's ingenieus!!! En je hebt nog een gezellig kacheltje op je buik ook!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Wat een pak he? Er is hier geen doorkomen aan. Heb vandaag twee keer helemaal vast gestaan met de auto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh hebben jullie nog geprobeerd met de auto weg te gaan?
    Wij zagen ze hiervoor het huis allemaal stranden :-D
    En dan iedereen maar weer helpen met de sneeuwschuivers om de auto's uit te graven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat goed bedacht zeg!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh leuk, als ik terug aan dragen moet beginnen zal ik het onthouden... Jitse wil niet meer knus in de draagdoek... snif... madam wil stappen of stappen en desnoods rijden in de buggy maar dan heel vlug weer stappen... ze wil enkel nog in de mei hip als we ergens op een feestje aankomen of zo en ze wat verlegen is...

    BeantwoordenVerwijderen