11 november 2009

Tas



Een nieuwe woltas voor mij.
Een tas waarin ik mijn wolletjes hebt waar ik mee bezig ben en waar dan ook de rest gewoon netjes op de plek inzit. (ipv in een plastic zakje, oeps ja was het wel..)
Ik heb aan de binnenkant een vak gemaakt voor mijn schaar en voor alle andere dingen die altijd overal los op de bodem van de tas liggen.
En dan nog een vakje voor wat groter dingen.
Nu nog een naaldenmapje voor mijzelf en ik ben georganiseerd.
Ik heb een patroon gebruikt van Farbenmix. het ebook van de Umhängebeutel.
Ik heb me trouwens wel verbaasd over de groote.
Ik heb de kleine maat gemaakt en het is me daar toch een tas geworden.
Er zitten tijdens de foto 2 bollen acryl in en 7 bollen haakkatoen.
En der kan nog veeeeeel meer in ;-D

3 opmerkingen:

  1. wat leuk, hoe kom je aan dat uiltje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertas geworden!! Moet als ik weer tijd heb ook maar eens aan de "tassen".... genoeg patronen, maar deze is zo wel heel gaaf geworden!!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo
    Wat een mooie tas is dat ,en ook helemaal in mijn kleuren .
    Veel plezier ermee hoor!
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen