22 november 2009

Magische bol.

Al weken ben ik zelf bezig om een magische bol te maken.
Even was er een flinke naai en frubbeldip maar het is gelukt. Mijn bol ligt te wachten op een geschikt doosje en gaat dan op de post.
Van mijn bol heb ik al wel foto's gemaakt maar de swap is anoniem dus ik wacht nog even met foto's maken.

Maar gister was mijn grote dag.
Mijn bol kwam aan!!
En wat voor bol. Zo prachtig. Zoveel aandacht en liefde straalt hij uit.
Echt heel speciaal.
Er zaten ook al een aantal kadootjes om direct uit te pakken, maar voor de rest moet ik aan de slag. Hoe meer ik brei hoe meer er uit de bol zal rollen.
Dus de komende tijd zit ik lekker op de bank. Te genieten van de zachte wol en van een heerlijk stukje chocolade die ik al uit gepakt heb.
De bol, helemaal versierd met gevilte eikels en gehaakte paddenstoeltjes
Rosalie gaat direct aan de slag met haar kleurblokje.De gevilte eikels.Susanne kreeg een bromtol.
Ze kan het zelf ook al heel erg goed.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!! Ben erg benieuwd naar jouw versie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zeg! Verrassingspakjes in een mooie kleur wol verstopt! Leuk, idee! Ik ben benieuwd hoe jouw bol er uit ziet!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen