24 maart 2015

♥ Vestje ♥


Vorig weekend een ontzettend leuke uitstap gemaakt naar België en daar samen met Birgit naar het stoffenspektakel in Antwerpen geweest.
Daar een paar super leuke stofjes gekocht allemaal met een doel en nu besloten daar ook aan door te werken anders blijven de stofjes weer liggen zoals dat met veel al gebeurd is.

Vandaag maakte ik voor Rosalie een sterrenvestje.
Ik heb het patroon My cuddle me gebruik en in de kleinste maat gemaakt van het dames patroon.
Deze iets korter gemaakt omdat het er zo groot uit zag als patroon, maar eigenlijk was dat niet echt nodig. Kleine meisjes worden heel snel groot.....sneller dan je door hebt soms.



 ♥ 

4 opmerkingen:

  1. oh ik had ook naar spektakel in antwerpen moeten gaan dan ;-)
    leuk vestje heb je al gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogje! ik bezoek en volg blogjes die dezelfde hobby,s als ik delen
    ik ben niet elke dag blog actief, maar lees wel de blogjes en probeer een
    reactie achter te laten, zijn veel leuke blogjes op internet, die de moeite
    waard zijn...ik kijk op om weer terug te komen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen