1 juli 2014

♥ Zomertopje ♥


 Gisteren heb ik heel veel oude projecten afgemaakt.
Een banditovest voor Susanne en  mijn kerstjurk is klaar. Laten we zeggen die is dan mooi op tijd af ;-)
Foto's daarvan komen nog een keer. Ik ben al blij met de foto's van hier onder.

En ik maakte een bizzkids topje voor Susanne.
Snel gemaakt uit kleine resten.
In maat 110/116 Susanne wordt steeds smaller in verhouding tot de lengte.
Dat maakt het wel lastig om voor haar te naaien, maar het zelfde probleem heb ik ook wel met gekochte kleding alleen op een of andere manier stoor ik me daar dan minder aan dat het net niet goed zit.

Het topje op het niet gewillige model 



3 opmerkingen:

  1. Wat een lekker zomers topje is dat geworden en je kerstjurk klaar, top zeg en inderdaad goed op tijd;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke top is dit!!
    Die moet ik proberen te onthouden!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke top, zal ze nu veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen