15 mei 2013

♥ Foto's ♥

Bijna 1,5 week geleden hebben we met ons gezin een fotoshoot gedaan. Via facebook kwam ik op de site van By Demelza Veldheer en ik vond haar foto's super mooi.
En wat ik ook zo leuk vond bij haar is dat ze op locatie foto's maakt.
Dus zij heeft de foto's gemaakt in het Kuinrebos.
Eigenlijk wilde ik foto's van de meiden maar nu ik de foto's zie ben ik heel blij dat we ook van ons gezin foto's erbij hebben.
Ik kijk nog heel vreemd tegen mijzelf aan op de foto's omdat ik de laatste 4 maanden flink gelijnd heb en ik 16 kilo lichter ben.

Ik maakte voor mijzelf een Vlieland jurk met een overslag bovenkant (iets wat nu ook veel beter past nu ik lichter ben) en voor Rosalie van het restje een rokje van Farbenmix. Susanne had dan van dezelfde stof een Klein Vlieland jurkje en zo pasten we allemaal mooi bij elkaar.
Tussentijds nog een keertje omgekleed omdat de dames ook graag in hun Feliz op de foto wilden.

Mijn favorieten uit de 46 foto's die we kregen!












 ♥

12 opmerkingen:

  1. leuk. Prachtig weer ook.
    En knap van die 16 kg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed: 16 kilo lichter! Ik probeer ook af te vallen, maar blijf de laatste tijd een beetje hangen op hetzelfde gewicht.
    Mooie foto's zijn het geworden. Ik vind die foto dat jullie met z'n vieren achter elkaar staan erg mooi. Echt zo'n foto om in de woonkamer op te hangen (op canvas ofzo). Hebben jullie al plannen wat jullie met de foto's gaan doen?

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op canvas waarschijnlijk in onze nieuwe woonkamer.
      Dat is ook 1 van mij favorieten.

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende foto's! En wat geweldig knap dat je zoveel kilo's kwijt bent!!
    Heb je een speciaal dieet gevolgd?

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had het boek van Sonja Bakker van de Lidl gekocht voor de lekkere recepten en toen dacht ik moet het nu gewoon doen.
      Het eerste stuk was zwaar maar toen de kilo's eraf gingen wist ik wel waar ik het voor deed en werd het makkelijker

      Verwijderen
  4. Wauw wat knap 16 kilo afvallen en je ziet er super uit op die leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en vrolijke fotoos! Leuk gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende foto's zijn er gemaakt. Vrolijk en met schitterend zonnetje :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie shoot je zelf gemaakte kleren staan ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjon,

    Ik liet het ook al even weten via facebook, maar wat een leuke kleren heb je gemaakt. Het stofje doet het in het rood ook goed. En wat een mooie fotoshoot. Ik ga het even onthouden. Volgens mij wonen wij aardig bij elkaar in de buurt. Het kuinrebos is hier krap een half uurtje vandaan.

    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen