14 oktober 2012

♥ Jurk ♥

Een nieuwe jurk voor mijzelf.
Die zou ik van de week al maken voor een feestje wat wij gisteravond hadden hadden maar Susanne is de hele week behoorlijk ziek geweest en er kwam dus niets van naaien.
Vrijdag middag toch de stof geknipt en wat geprutst met verschillende patronen.
Ik heb een burda patroon gebruikt als basis voor het jurkje en dan de mouwen van het FM patroon Shelly.
Die waren eerst veels te wijd onderaan dus nog ingenomen.
Ik ben heel tevreden met het resultaat.
En met hoe mijn nieuwe naaimachine tricot naait.
Ik kon nu echt de voetpersdruk aanpassen en daardoor is het doorstikken van de halslijn heel mooi geworden.

2 opmerkingen:

  1. Het jurkje is ontzettend mooi geworden en inderdaad het doorstikken van de hals is prachtig!!

    Leuk stofje trouwens ook.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen