19 februari 2012

♥ Nieuwe tas ♥

Dan nog een nieuwe tas, maar dit keer voor mijzelf.
De adventsuilentas gebruik ik alleen als woltas en ik wilde zelf ook wel graag een nieuwe.
Ik had met Sinterklaas het patroon FotoBella van Farbenmix gekregen en nu eindelijk tijd en zin om mee aan de slag te gaan. Ik had nog genoeg resten om de hele tas mee te maken.

Het zat met borduren heel erg tegen maar het is toch niet zo zichtbaar als ik dacht dat het zou zijn.
Ik had naaldbreuk en daardoor trok het helemaal in de ring.
Met het opnieuw inrijgen was er iets mis met borduren en had ik hele bossen van het bovengaren in het spoelhuis.
Na heel vaak de machine uit elkaar halen, blijkbaar toch het goede gedaan en hij loopt weer.
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas! Dat je die zelf hebt gemaakt!! Knap hoor en die foutjes..., die zie je meestal zelf wel, maar een ander niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon,
    Ik kom op je blog via minimoek en zie dat we een liefhebberij gemeen hebben, namelijk farbenmix. Wat een leuke tas zeg is dat er ook een van farben mix? Ik wil je graag volgen. groetjes petra (keetje knutsel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ! Beautiful Fotobella, beautiful embroidery Design ! LIKE !!!
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden! Leuke borduring ook.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie tas maar ik ben vooral dol op de borduur... wauwie en dat zeg ik niet gemakkelijk want ik ben geen borduurliefhebber. Maar deze is een heel mooie uitzondering

    BeantwoordenVerwijderen